Hoe krijg ik het 'weer' uit mijn Tiger toiletrolhouder met doosje voor natte doekjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou het kunnen proberen met een HG reiniger voor kunststof tuinmeubelen. De vraag is alleen of het dan niet goedkoper is om een nieuwe toiletrolhouder aan te schaffen, want dat spul is niet echt goedkoop als je maar zo'n klein beetje nodig hebt. Maar misschien dat een van je kennissen of vrienden het nog heeft staan waar je een beetje van mag gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

* U kunt het proberen met Glorix.
* Wat ook kan is het geheel in de vaatwasser wassen. Met het doosje geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de muur afhalen en in de vaatwasser meedraaien