Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk (fijn)wasmiddel kan ik het beste gebruiken om deodorantvlekken te verwijderen?

Ik gebruik meestal deorollers omdat ik die het meest effectief vind, maar op den duur krijg ik vlekken in mijn kleding onder de oksels die ik er met normaal wassen niet meer uitkrijg, iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deorollers vind ik ook het meest effectief. Mijn tip is, dat je de deo eerst goed moet laten drogen voordat je je kleding aan doet. Ik heb daardoor geen vlekken in mijn blouses en shirts onder de oksels. Maar je vroeg, welk fijnwasmiddel je kunt gebruiken. Formil van de Lidl is erg goed, niet duur,dus het proberen waard.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik wel een goede tip, dat je de deo eerst moet laten drogen, ik trek meestal direkt mijn kleding aan,....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk hoef je niet 3 minuten met je armen omhoog te gaan staan. Intussen kun je toch je haar föhnen en ondertussen even een paar keer de föhn onder je oksels te laten blazen ? (maar ik denk, dat je even een grapje maakte en wel beter wist, toch?)

Andere antwoorden (1)

zet je shirts even in een klein emmertje warm water en doe daar 4 steradent tabletten bij, daarna kun je wassen met alle merken wasmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding