Hoe kun je ervoor zorgen dat de wc echt fris ruikt?

De wc is pas nog schoongemaakt, maar rook al niet fris meer. Dus ik heb het schoongemaakt met wc-eend, maar het ruikt nog steeds niet fris.

Zo'n luchtje wat ik niet kan thuisbrengen, geen urinelucht of zo. Het enige wat ik nu doe is luchtverfrisser spuiten... Maar wat kan ik nou doen zodat de wc zelf weer echt fris ruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

regelmatig even de borstel er door, met vloeibare zachte zeep.
een heerlijk frisse geur die lang blijft hangen.
verder heb ik her en der die geurzakjes staan, die eigenlijk voor tussen je kleding bedoeld zijn, maar daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In de pot zo'n plastic houdertje hangen, met een geurblokje wat bij iedere spoelbeurt een frisse geur verspreid. Is het meest effectief!

Toegevoegd na 31 seconden:
verspreid = verspreidt.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Amadea !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ambi groen vind ik persoonlijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip, maar bij mij hangt er ook al zo'n blokje in...
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat zit niet lekker
Lavendel ophangen in je wc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien niet erg mileu vriendelijk.
Maar iedere morgen en avond een klein scheutje gloor erin.
Met name onder in de pot.
Succes
12 jaar geleden
Vul een mooi potje of bakje met soda. Zet die op een onopvallende plek. het neutraliseert en verwijdert vieze geurtjes. Zorg er wel voor dat kleine kinderen of huisdieren er niet bij kunnen. het is giftig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even aangenomen dat dit mogelijk is, luchten! De verfrissende werking van het ozon in buitenlucht kan geen geurtje tegenop.

Persoonlijk vind ik die speciale wc producten toch al niet echt lekker ruiken en heb een flesje Andy (citroen) in de wc staan voor de snelle schoonmaak klusjes maar ook voor de totaalreiniging.

Leuke vraag! Weer 's wat anders. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ja, jij kent mijn andere vragen/antwoorden:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh nee hoor, zo was het niet bedoeld (hihi)
Meer in vergelijking met de soms zwaarmoedige vragen hier (elders dus :o)