Hoe verwijder je nagellak uit je kleding? (katoen)

Mijn nagellak lekte op m'n nieuw shirt en dat wil ik er heel graag uit hebben, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Balen zeg! Nagellakvlekken op katoenen kleding kun je verwijderen met aceton. Doe een beetje aceton op een watje en dep dit op de vlek totdat deze verdwenen is. (mocht je het eng vinden, probeer het dan eerst uit aan de binnenkant van de zoom). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt maar ik kan aceton toch gewoon kopen in de kruidvat, da enzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor, moet je wel goed op letten dat er aceton op het flesje staat, dus géén nagellakremover!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha okee. Ik ben nu met nagellakremover bezig en het is er al wel ver af maar nog steeds de kleur zit erin. Zal dat er ook weer helemaal uit gaan met aceton denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben even verder gaan zoeken voor je, en heb nog dit gevonden:
"Leg het kledingstuk met de gevlekte kant op een laagje
absorberend papier. Dep met aceton. Vervang het papier en herhaal net zo lang tot de vlek is verdwenen." Dus volgens hun zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar zou je dat absorberend papier misschien kunnen halen??
Of weet je dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarmee bedoelen ze gewoon keukenpapier (of als je dat niet hebt, closetpapier)! Dan trekt het vocht daarin bij het deppen, niet wrijven hoor dan gaat je stof lubberen. Lukt het wel een beetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor we hebben wel keukenrol. Het is er al wel echt heel ver uit je ziet het echt gewoon bijna niet meer. Je moet er nu echt naar zoeken wil je het zien, dus ik vind het wel goed zo denk. Maar wel echt heel erg bedankt want het heeft wel geholpen^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, veel plezier met je shirt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjeee^^

Andere antwoorden (1)

nagellakremover.