Ik heb een wit-zwart gestreept katoenen shirt. Moet ik die bij de witte was of de gekleurde was doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
36.4K

Het beste antwoord

Idd bij de gekleurde was, je kan tegen het uitlopen vd kleuren ook zo'n doekje erbij doen (zie afbeelding).
Doe ik ook bij kleding waar je het over hebt. En ik heb geen last van het verkleuren van het witte gedeelte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de gekleurde was. Het zwarte gedeelte kan afgeven, en dan wordt al je witte was grijs. Andersom maakt het niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zo een shirt op de hand wassen in een lauw sopje om te voorkomen dat het zwart doorloopt op de witte strepen.