Ik kreeg het er vroeger wel uit met 'tri'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dasty onvetter 2€ bij wibra :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
gebruik ik tegenwoordig ook voor alles, ook kleding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dasty die groene zeep van tegenwoordig! Het schijnt voor alles te werken!
probeer het eens goed in te smeren met roomboter. Dit 24 uur laten inwerken en daarna afborstelen met afwasmiddel en water. Succes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha dat is een goede die ga ik cker weten ook proberen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze ga ik zeker uitproberen dankjewel !
Met groene zeep of sunlight zeep gaat het vast lukken. En anders orange cleaner van bioclean, daar gaat het zeeeeer zeker mee uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wasbenzine en groene zeep, werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook voor vet in je kleding,werkt Dasty van de Wibra.
Even in spuiten in de wasmachine en schoon.
De gele Dasty heb je dan nodig,alleen te koop bij de Wibra voor nog geen twee euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dat ook een keer toen heb ik er remmenreiniger opgespoten 'k weet alleen niet of dat wel zo goed voor je kleren is....