kunnen knoopjes van Fimoklei in de 40graden was zonder stuk te gaan of te verkleuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

ja, volgens mij wel. de lepeltjes van mijn blond amsterdam verzameling gaan gewoon de vaatwasser in.

Toegevoegd na 27 seconden:
En dat is volgens mij ook van fimo gemaakt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fimo klei wordt op max. 125 graden Celsius gebakken en verkleurt dan niet, dus op 40 graden zou geen verkleuring mogen geven.