op mijn keramische plaat zitten ''blauwe plekken'' weet iemand hoe dat weg gaat?

ik heb al geprobeert schoon te maken met cerafix maar het gaat niet weg!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

het klinkt mij als kalkuitslag, zo noem ik het maar even, en dat krijg je door overkoken en in laten koken op de plaat. maar ph-minus las ik ergens werkt wel goed,het word ook vaak gebruikt om hardnekkige kalkvlekken uit aquaria te verwijderen. Ik heb het nog nooit gebruikt.
Probeer glansspoelmiddel voor de vaatwasser. Dat werkt echt wel goed! Dit gebruik ik zelf. En als het schoon is, een beschermend product erop en op letten met overkoken.

sucses