Hoe krijg ik lijm van deuren wat er al jaren op zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om wat voor lijm gaat het?

Het beste antwoord

Met stickerverwijderaar, verkrijgbaar bij een doe-het-zelf-zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

voorzichtig met een föhn verwarmen, dan trek je het er zo af. suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met Dasty ontvetter. Dasty is alleen te koop bij Wibra voor rond de 2 euro. Let op dat je dus de ontvetter neemt en niet die andere flacon want daar heb je niets aan. Gebruik ook huishoudhandschoenen als je dit middel op de lijm spuit want het is slecht voor je huid, die droogt uit en het kan gaan jeuken. Je moet de Dasty na het inspuiten even in laten trekken en daarna moet je met water schoonmaken. Je moet waarschijnlijk wel goed krabben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een krabber waar je ook het ijs van je ramen van je auto eraf haalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
orange cleaner, biologisch en ruikt ook nog eens zo super lekker, naar sinasappeltjes. De speciale middeltjes ruiken zo goor!