Met alcohol; Zoals deodorant, parfum etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met dreft of ander afwasmiddel (dat hielp ook heel goed om markeerstift van een whitebord af te krijgen
anneliez
12 jaar geleden
Met wat wasbenzine op een doekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een wonderdoekje en water. Goed poetsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een beetje jif
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een poosje geleden heb ik een nieuwe deur met glas gekregen. De fabrikant had op het glas met gele stift iets geschreven. Alles heb ik geprobeerd, terpentine, wasbenzine, spiritus. Niets hielp. Ik wilde niet met Jif of zoiets aan de gang omdat ik bang was voor krassen. Uiteindelijk heb ik keramische kookplaatreiniger gebruikt. Dit is ook een soort schuurmiddel, maar heel fijn. Resultaat: stift eraf en geen krassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de andere tips niet helpen probeer het dan eens met lampolie of anders met Dasty ruitenreiniger (let op dat je de goede fles hebt).