Hoe maak je de binnenkant van het raampje van de oven schoon? Zie uitleg.

Het dubbelglas gedeelte. Dus niet het raampje voor en achter maar, er tussen in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K

Antwoorden (2)

Niet. als het echt dubbelglas is, is er een een dichte ruimte tussen. Het zijn niet zomaar twee glasplaatjes...

Het hoort daar btw ook niet vies te kunnen worden. Wordt het dat wel, zal er ergens een lek zitten waardoor er vettige dampen in zijn gekomen, die zich hebben afgezet.

Of je dat wel wilt schoonmaken is dan meer de vraag. Je zult waarschijnlijk meer slopen dan repareren (ik wel iig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben een siemens oven en deze kan je aan de binnenkant van de deur losmaken (zitten een soort kwartslag schroeven in, die je met een euromunt kunt losmaken)
An kan je de glasplaten losmaken van elkaar, zodat je er tussen kan.
Succes.