Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn vriend heeft antikal op de buitenkant van onze douchedeur gespoten. toen ik dit wou reinigen had ik veel vetstrepen, hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Is waarschijnlijk geen vet maar opgeloste kalk en zeepresten. Met schoonmaakazijn heb je het er zo af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel schoon water gebruiken. Steeds overnieuw je doek uitspoelen en er weer overheen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti-kal zit meestal in zon sprayflacon maar dat heeft een nadeel: het gaat druipen. Die strepen die je nu ziet zijn waarschijnlijk de druipers van het sprayen die er iets te lang hebben opgezeten. Hopelijk is het niet uitgebeten. Als je antikal gebruikt kun je het beste sprayen op een vochtige spons of na het sprayen de vloeistof gelijkmatig verdelen door middel van een vochtig doekje. Je kunt proberen die deur nog een keer schoon te maken met antikal, doe dat dan zoals boven beschreven en laat het dan wat langer intrekken (ca. 30 min.) Zijn er daarna nog steeds strepen dan kan die proberen weg te krijgen met java-olie (allesreiniger).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding