Ik had voor mijn zoontje een nieuwe dure broek gekocht. Na geravot te hebben in de tuin, had hij er grasplekken ....

en heb ik daar een product opgesmeerd maar die heeft "gebeten"in de broek (zoals eau de javel) ... en de grasplekken zijn er niet uit. Help, wat kan ik doen ... de broek kleuren ? En wat met de grasplekken ....

13 jaar geleden

Antwoorden (3)

gras is een moeilijk iets. Vanish gebruiken? Chloor vlekken = too bad. Broek verven idd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had de vlekkenverwijdereraar van HG kunnen proberen. Maar nu er al vlekken van een ander product bijgekomen zijn... Dan zit er misschien niets anders op dan de broek te kleuren.
Probeer toch eerst HG eens, ik heb daar al goede resultaten mee gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik de broek eerst ontkleuren, en daarna weer verven (bv met Dylon textielverf).