Kan een gouden ring beschadigd worden door bleekwater?

Ik wil morgen met bleekwater de schimmel van het plafond in de badkamer gaan boenen alleen zit me ring vastgegroeid.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, beschadigen zal je ring niet, goud is een hard metaal en zal niet zo snel aangetast worden. Wel is het verstandig om naar een juwelier te gaan en je ring te laten openknippen. Een juwelier heeft daar een speciaal schaartje voor en kan hem daarna voor je op maat maken. Mocht je onverhoopt geopereerd moeten worden, dan zal de chirurg je ring openknippen en dat gebeurt niet zo netjes als bij een juwelier! (had mijn antwoord per ongeluk bij de reacties gezet en was te laat om hem daar weg te halen)

Je ring kan er zeer zeker wel van verkleuren! Toegevoegd na 30 seconden: Handschoentjes aan en geen probleem :)

af laten knippen.word alleen maar erger als je het aan je vinger laat zitten of even doorbijten en zeep erbij:)

nee een gouden ring verkleurd of beschadigd niet silver wel die verkleuren. ik heb een wit gouden ring en een zilveren ring om als ik met bleek ga werken doe ik mijn zilveren ring uit maar mijn wit gouden ring nooit en die is na 25 jaar nog steeds mooi

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100