Waar kan ik een paar normale afwashandschoenen kopen? Waar hebben ze zoiets?

Toegevoegd na 14 seconden:
Waar kan ik een paar normale afwashandschoenen kopen? Waar hebben ze zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk soort vind je normaal en welke abnormaal?

Antwoorden (4)

die kan je in zo goed als iedere supermarkt halen, of bij de blokker.
Rieneke1
13 jaar geleden
Supermarkt en huishoudwinkels hebben ze altijd.
Ook bij Wibra, kruitvat enz. verkopen ze ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal in supermarkten in de afdeling schoonmaak ( afwas , zeep enz ) daar kan je ze zo vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij Ikea hebben ze ze, in vrolijke kleuren.