Hoe krijg je kaarsvet van de muur?

Vriendlief blies de kaarsen iets te enthousiast uit...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30.6K

Het beste antwoord

Neem een plastic zak gevuld met ijsblokjes. Houd deze tegen de muur op het kaarsvet. Het kaarsvet wordt keihard. Peuter het van de muur en veeg de stukjes op. Nu komt de truc. Neem BRUIN pakpapier dat neem goed vet op. Tegen de vlek houden en een warme strijkbout erop. Net zo lang herhalen tot het papier geen vet meer opneemt. Kijk goed uit dat het papier geen vlekken achter laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

neem papieren zakdoekjes doe die op het kaarsvet en ga er met een strijkbout overheen,niet te heet .
zie je het kaarsvet door de papieren zakdoek komen dan pak je een volgende zakdoek.
je haalt het kaarsvet wel weg maar er blijven denk ik wel vlekken achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een spatel van de muur los maken. Zodra je tussen de muur en het kaarsvet komt laat het in zijn geheel los.

Toegevoegd na 1 minuut:
een platte kaasschaaf werkt ook prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een stokje o.i.d eronder, of een bakje eronder houden ( of doekje) en met een aansteker af en toe beetje ''branden''. Als er dan nog kleine restjes zitten, gewoon met een schuurspons even kort en bondig eroverheen.

Hoop dat het werkt,

Groetjes