Van Polysiloxanen , oftewel: siliconen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor kitrand, kan buiten siliconen- ook butyleen- of acrylaatkit zijn. Meer info noodzakelijk dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan nogal varieren Sebasgcool, je hebt n.l. kit én kit...

Siliconenkit
Geschikt voor alle verbindingen die u ook met sanitairkit kunt maken maar dan in droge ruimtes, is minder elastisch dan sanitair-kit.

Aqua seal kit
Siliconen kit speciaal geschikt voor het verlijmen van glasplaten tot aquaria, zonder schimmelwerende middelen en met extreem goede hechting op glas.

Butyleen kit
De ouderwetse variant van acrylaat kit. Heeft geen hardingsproces, blijft dus zeer lang bijna vloeibaar. Hecht uit door het vormen van een vlies op het oppervlak. Kan overschilderd worden. Blijft zeer lang vIoeibaar en kan zeer grote rek opvangen.

Glaskit
Speciale kit op siliconen basis met extreem goede hechting op glas. Wordt gebruikt voor het kitten van de ruimte tussen het glas en de het kozijn. Overschilderbaar.

Acrylaat kit
De kit voor alle naden en voegen in tussen houten delen. Overschilderbaar. Uithardend in ongeveer 24 uur. Voor licht schilderwerk neemt u witte acrylaat kit. Voor donker schilderwerk grijze.

Dilitatievoegkit
Speciale kit voor het kitten van dilatatievoegen in metselwerk. Zeer sterke compacte, goed hechtende kit