Hoe verhoog ik mijn houten tafel op een eenvoudige manier?

Een simpele grenen tafel met vierkante poten, zo'n 5 cm breed. Ik zoek een simpele oplossing zonder boren en zagen. Het liefst ongeveer 15 cm hoger.

Toegevoegd na 6 minuten:
En het moet er wel een beetje mooi uitzien dus geen omgekeerde mokken onder de poten bv.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.5K

Het beste antwoord

Zet er een paar transportwielen onder. Wel wielen met een 'rem' uitkiezen. Je schroeft ze er zo onder, staat hartstikke stoer en je tafel is nog makkelijk te verplaatsen ook. Gewoon te koop bij de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je het blad eraf kunt halen, dan kun je er blokjes tussen zetten.

Je kunt ook de stoelen wat verlagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Bij de thuiszorg onderzetpoten voor bedden halen, die bij bevallingen gebruikt worden

- Bij de locate bouwmarkt een 10*10 balkje laten zagen in stukjes van 15 cm

- Stapeltje boeken

- Bierviltjes halen bij de MACRO

...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met tafelverhogers is de tafel te verhogen met ca. 9 cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van je budget en de gewenste eindhoogte zou je ook andere poten kunnen halen bij ikea of bouwmarkt.