Waarom zou de verf van de Action van mindere kwaliteit zijn dan bijvoorbeeld Flexa. Die chinezen weten toch ook wel hoe ze verf moeten maken?

Het prijsverschil is zo groot tussen de Action en bijv. de Gamma dat ik overweeg om mijn huis in de Action verf te zetten. Ik geloof niet zo in UV filters maar wellicht is er iemand die mij veel wijzer kan maken over het hoe en wat van verf. Ik heb 3 jaar geleden een aantal houten raamluiken met de Action verf geschilderd en die zien er nog uit als nieuw.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat ik zelf de kleur moet bij mengen vind ik geen probleem dus kleur is voor mij geen argument.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
226.4K

Geef als eerste antwoord