mijn verwarming blijft gloeiend heet, hoe kan ik dat oplossen?

hallo, ik zit op kot en heb een eigen thermostaat voor mijn verwarming. Ik heb hem op 0 gedraaid maar mijn verwarming blijft gloeiend heet, het lijkt hier wel een sauna. Zou ik dit zelf kunnen oplossen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K
Pieterke
2 jaar geleden
Ik denk dat je beter je even contact met je huisbaas op kunt nemen.

Antwoorden (1)

Ik heb dat opgelost als volgt: de thermostaatknop er af draaien, een munt er in leggen, en weer monteren. De knop drukt een pen in die het water afsluit, en als daar ruimte op zit blijft er warm water stromen.
Check wel eerst of de thermostaatknop sowieso goed is bevestigd. Als-tie er een beetje bij bungelt werkt het ook niet goed natuurlijk.