Moet ik St Marc ontvetter afspoelen van de muren voordat ik ga verven? En hoe lang drogen is ok?

Heb flink gesopt met St Marc om mijn al voor behangen en geverfde muren (oude laag) goed te ontvetten, géén ammoniak gebruikt. Wilde een nachtje de boel laten drogen maar vroeg me af of dat genoeg is. Misschien moet die st marc wel afgespoeld worden, alleen het is de muur al ingetrokken , alles voelt droog en ontvet aan al…
Dank voor uw reactie :-)

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Ik zou de muur nog over doen met puur water en een schone doek, goed drogen en daarna bewerken.