Waar kan ik dit het beste mee opvullen?

De tegelwand is net iets groter dan de bestaande tegelwand. Waarmee kan ik dit het beste opvullen? Ik dacht zelf aan allesvuller maar ik ben bang dat er dan teveel druk op de tegels komt te staan door eventueel uitzetten?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
2 jaar geleden
Dichtkitten?
bamibal
2 jaar geleden
Ik zou het afwerken met een tegelprofiel.
paulus811
2 jaar geleden
schuine lat erop en schilderen of stucen

Het beste antwoord

Gewoon met muurvuller of rotband, afhankelijk van hoeveel lengte het is en hoeveel je nodig hebt. Muurvuller koop je in tubes of klein doosje poeder dat je aanmaakt met water, rotband gaat in grotere verpakkingen.
Haal bij de kookafdeling van de hema ofzo een spuitzak (voor deeg), dan kun je zonder al te veel geknoei de kier opvullen. Muurvuller uit een tube knijp je er zo in. Is de kier vrij diep, doe het dan in 2 keer. Maak je over uitzetten niet druk. Muurvuller of rotband zet niet of nauwelijks uit. Muurvuller heeft eerder de neiging een beetje te krimpen. Daarom beter in 2 keer doen, dan krijg je een mooi afgewerkte rand bovenaan. Daarna met voegmiddel nog een laagje erover als je de tegels voegt, dan werk je het mooi af.
Inekez1
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Top! Die spuitzak is echt een top idee en fijn dat je me kan vertellen dat vullen niet of nauwelijks werkt. Ik ga er mee aan de slag! Bedankt