Wat te doen bij een bevroren regenpijp?

De regenpijp was afgelopen dagen bevroren en ik heb er dit keer niet naar omgekeken. Ik heb dus besloten om te wachten tot het zelf ontdooid, maar krijg nu het idee dat ik hiermee toch een lekkage heb uitgelokt. Is het handig om hiervoor een monteur in te schakelen of kan ik hier zelf nog aan sleutelen? En zo ja, hoe doe ik dat?

3 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

wat een monteur kan doen, is met een föhn de regenpijp proberen te ontdooien. Dat kun je zelf ook. Als de lekkage buiten zit, laat dan de natuur zijn gang gaan, en laat het maar even lekken.
jc54