Ik krijg geen verwarming, maar wel warm water. Hoe kan ik dit oplossen?

De verwarming doet het sinds vandaag niet meer. Alle buizen in de kamer voelen ook koud aan. Wel heb ik warm water. Waar moet ik beginnen met zoeken?

3 jaar geleden
4.6K
Griffin
3 jaar geleden
Zet de kamerthermostaat in de hoogste stand. Draai alle warm waterkranen in huis één voor één open en meteen weer stevig dicht. Gaat de ketel weer aan voor verwarming?
https://eerstehulpbijstoring.nl/cv-ketel-storingscode/vaillant/thermocompact-vcw-18x-e-xe/foutcode-geen-verwarming-wel-warm-water
ronron1212
3 jaar geleden
Heb je een eigen cv ketel heb je huur of koophuis?
Ritsuka
3 jaar geleden
Bel je CV mannetje
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Duur grapje als het de 3-wegklep is.

Het beste antwoord

Begin met de waterdruk in her verwarmingscircuit te controleren. Kijk verder of er een storingscode op het display van de verwarmingsketel staat. Zo nodig een (erkende) verwarmingsmonteur raadplegen.
jc54
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klinkt als een kapotte tripelklep (driewegklep) in je CV ketel.