Waar kan ik goedkoop verf vinden?

Hoi allemaal, ik ben al even van plan om de keuken opnieuw te verven en ben daarvoor op zoek naar wat verf. Ik hoor veel reclame op de radio en ook op de televisie komt er geregeld een spotje voorbij van Brico of Levis.

Ik heb wat online gezocht maar er zit zoveel verschil in de afwerking, merk en inhoud dat het voor mij moeilijk is om de goedkoopste eruit te halen. Wie o wie kan mij helpen? 100 keer bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Hoezo in de afwerking verschillen. Het is geen kleding
ronron1212
3 jaar geleden
Deel de prijs door het aantal liters en je weet overal de liter prijs van dan kan je de goedkoopste kiezen.
Castle
3 jaar geleden
Je kan zelfs bij de action goedkoop halen. Kijk ook bij verschillende bouwmarkten de aanbiedingen na. Persoonlijk denk ik dat je beter voor een degelijk merk kan gaan en beter wat meer betalen voor kwaliteit. De goedkopere zijn vaak met minder dekkracht en moet je vaker overheen gaan. Daarnaast dekken die ook minder mooi door de strepen.
Antoni
3 jaar geleden
Wil je de verf helemaal gratis? Kijk dan regelmatig op websites als Gratisaftehalen.nl of Gratisoptehalen.nl, zo raad ik je aan. Er kan altijd iemand zijn die van zijn restvoorraad verf af wil.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bij bol.com kan je ZENIT PU 03 vinden 12,5 liter aan 160€ kleur wit , zo te zien goedkoper dan elders. Om aan te kleuren kan je apart universele pigment kopen. Altijd 2 lagen schilderen.verbruik 9m2 per liter per laag. Heb je nog verf over? Perfect voor uw badkamer.
Er zijn vele professionals die ook deze verf gebruiken voor keukens en badkamers.
Het is een matte verf met uitstekende vloei en gladde afwerking en licht afwasbaar met neutrale doek en helder water.
Tip: koop een grote verfemmer van 14 liter, je kan daarin de hoeveelheid verf die je nodig hebt aankleuren.
http://assets.an-platform.com/public/tds/hb/be/nl/zenit%20pu03%20tnh11174.pdf

Antwoorden (2)

Goedkope verf vind je bij De Verfdump, De Grote Schuur, De Verfkampioen. Je kan ze allemaal googelen door te zoeken op "verfdump".
Bedenk echter, dat de goedkoopste oplossing is de lange houdbaarheid van het schilderwerk. Een goede schilderbeurt met goede verf kost veel tijd en dan is het fijn, als het een aantal jaren netjes blijft zitten. Goedkoop is duurkoop. Als het na een jaar er niet meer uitziet heb je dezelfde hoeveelheid werk en de dubbele prijs van de goedkope verf.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Goedkoop is in dit geval vaak duurkoop!
Ik heb door de jaren heen genoeg ervaring met verven. Altijd spijt gehad van goedkope verf. De dekkracht is vaak minder, het resultaat soms streperig. Voor die paar euro verschil raad ik je echt aan een goed merk te kiezen en laat je adviseren in een goede 'doe het zelf'- winkel of behang-/verfzaak.
Tenzij je je achteraf de haren uit het hoofd wenst te trekken! :)