Hoe haal ik een plastic tas uit een hoge boom?

Ik woon op 2e en 3e verdieping en heb een dakterras. Nu kijk ik op een binnentuin tegen een mooie grote boom aan. In de boom zit al weken lang een plastic tas. Nu zit ik al heel lang te denken hoe ik die er uit kan krijgen want ik wil niet nog jaren die tas zien hangen. Lelijk plastic in zo'n mooie boom. Zie foto's
De tas hangt ongeveer 15 tot 20meter hoog
De tas is ca20 tot 30 meter bij mij vandaan. Ca 10 tot 15 meter van het dakterras van mijn overburen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K
Amadea
3 jaar geleden
Ik vrees dat je daar een brandweerauto met ladderwagen voor zult moeten inhuren.
paulus811
3 jaar geleden
Als je iemand kent met een drone, zou je diegene kunnen laten proberen om een touwtje met haak aan de drone te hangen en zo de tas te verwijderen. Ik heb een drone en dat lijkt me best een leuke uitdaging. Tweede optie is met pijl en boog waarbij je een touwtje aan de pijl vastmaakt.
Amadea
3 jaar geleden
Met die pijlen beschadig je vervolgens de boom en je bent ze ook nog kwijt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Glazenwasser s hebben een telescopische heel lange borstel om zolderraampjes te bereiken,met ook nog een ladder die ze hebben kunnen ze hem denk wel wegplukken
Z512099
3 jaar geleden
Het is wachten op zwaar stormweer.
paulus811
3 jaar geleden
Nou Amadea, dat 'beschadigen' zal wel meevallen hoor.

Antwoorden (1)

Toevallig een visser in de familie of kennissenkring, met een carbonhengel? Carbonhengels heb je tot 12 meter lengte, daar kom je een heel end mee........
jc54