Hoe vervang ik de lamp van deze plafonniere in de badkamer?

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de kap van de plafonnière in de badkamer af krijg om zo de lamp te kunnen vervangen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Dit soort kappen zit met verende klemmetjes vast aan het deel dat op het plafond bevestigd is. Voel met je vingers eerst langs de bovenrand van de onderkap waar deze veertjes zitten. In veel gevallen kan je de veertjes wegbuigen en de kap naar onder trekken. Doe het met z'n tweeën, zodat de ander de kap kan opvangen voor het geval die losschiet. Het terugplaatsen is meestal een kwestie van aandrukken.