Kan een vulslang worden verlengd?

Mijn cv ketel moet worden bijgevuld maar de kraan waaruit bijgevuld moet worden hangt zo'n 5,5 meter verder dan de aansluiting op de ketel. Is er een mogelijkheid om een slang te verlengen of iets dergelijks? Ik had namelijk al opgezocht wat de langste vulslangen zijn voor een cv ketel maar die komen niet verder dan 5 meter.

4 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (3)

Kan met sterke tuinslang. Wel slang met slangklemmen op koppelstukken vastzetten.
jc54
4 jaar geleden
Als vulslang kan je ook een tuinslang gebruiken, je kan ook even naar de installateur gaan en je probleem uitleggen zij kunnen ook vulslangen op maat maken
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gewoon met een gardena koppeling verlengen, je snijdt aan 1 zijde de koppeling eraf, verlengen met gardena koppeling en stuk slang, en je zet de aansluiting op je nieuwe slang, of je gaat even naar de wildkamp zaak en je koop zoveel meter als je nodig hebt, en van de te korte slang zet je de aansluiting over op de nieuwe slang.