Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat elk soort behang los laat op mijn muur?

Hallo,

Ik heb al verschillende behang soorten geprobeerd op mijn muur. Elk soort behang laat los op mijn muur. Nu heb ik vlies behang geprobeerd met het daar bij behorende lijm maar ook dit laat los. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Het komt mij gewoon naar 3 a 4 uurtjes van de muur rollen. De muur word goed ingestreken. Kan het zijn dat mijn muur door de vorige bewoners met het een of ander is behandeld?

Alvast dank.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
4 jaar geleden
Wat voor muur is het? Wat zit er nu op?
liveisgreat
4 jaar geleden
kan je een foto plaatsen van je muur? Het is moeilijk om het zo te beantwoorden...
Soms kan het zijn dat de muur utrasterk absorbeert of net te weinig, en dat daardoor behang niet blijft plakken. Maar dat kan ik niet inschatten zonder meer info.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is een betonnen structuur muur waar saus op zat waar ik over heen heb geplakt. Het lijkt inderdaad wel alsof het absorbeert want hoe dik ik de lijmlaag ook aan breng het zuigt direct in de muur. Ik heb momenteel even geen foto's, excuses.
TurfGraver
4 jaar geleden
Daar is voorstrijk voor.
TurfGraver
4 jaar geleden
Structuur ook eerst even verwijderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In een ruimte word meestal gestookt en door de droogte kan het zijn dat de lijmlaag los raakt.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding