Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

inloop douche bezetten met wat doe ik dat goedkoop?

ik woon in een huurhuis. de vorige huurder heeft het een en ander geprobeerd om alles zelf te doen maar met erg veel fouten en zeer slecht uitgevoerd met problemen nu voor mij zelf. de inloopdouche heeft hij platen aangehangen die niet geschikt zijn voor een douche. nu zijn alle tegels er af en moet ik ze terug proper maken. nu heb ik een blote muur met backstenen hoe kan ik zo goedkoop mogelijk mijn muur opnieuw betegelen. ik heb reeds gehoord cementeren redelijk dik en dan de tegels. natuurlijk ook met een mdf plaat en dan tegels op zetten. maar het is wel een huurhuis en ik heb enkel mijn uitkering. hoe lost ik dit goed maar zo goedkoop mogelijk op met cement of toch met een mdf plaat. zie foto er hangt nu plastiek over zo dat het water niet op de muur komt.

4 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
4 jaar geleden
MDF kan niet goed tegen vocht volgens mij, zou dit niet in een badkamer gebruiken.
TurfGraver
4 jaar geleden
Dat is toch een probleem voor de verhuurder?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In Nederland moet de verhuurder zorgen dat dit goed is. Voor België weet ik het niet hoe dit geregeld is.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding