Mijn "nanometer" van de watermeter geeft geen verbruik aan kan ik toch lekkage hebben?

Ik heb al voor de 3e week lekkage, eerst kwam het water via het plafond in de meterkast hard druppelend naar beneden...de meterkast is in de gang, loodgieter gebeld, deze kwam kijken en zoeken naar het lek, dit bleek bij de bovenburen vandaan te komen , de bovenbuurman had niets gemerkt, bleek een warmwaterleiding te zijn, dit is verholpen, nu komt bij mij het water in mijn berging heel lanzaam omhoog in de vloer... de berging van mijn buurman zit hierboven en stond blank... aan mijn plafond en muren is nagenoeg niets te zien...
Er blijkt nog ergens een lek te zitten? Ik heb mij laten wijs maken dat als de minimeter van mijn watermeter stil staat (nanometer?) Dat de lekkage dan niet bij mij vandaan kan komen? Begin namelijk heel hard te twijfelen het water komt nu niet naar beneden maar omhoog?
Ik woon in een apartementencomplex..een groot betonnen blok dus met mensen onder naast en boven.mij

Er is al een lekdetectie geweest bij de buren...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Lekkage is er sowieso, dat heb je zelf al vastgesteld. In die gevallen kwam het vanaf bronnen buitenaf. Echter is er ook lekkage mogelijk in het gedeelte voor de meter aan de leidingen in jouw deel van je huis zonder dat dit dan door je meter wordt gemeten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Duidelijk!
Dank je wel!!! Als het goed is, zijn de lekkage s bij de bovenburen verholpen... nu maar even afwachten of het droger word, en anders maandag de vve bellen.