Ik heb een muur tussen 2 slaapkamers, erboven plat dak. Is dat dan een draagmuur?

Ik wil een stuk muur weghalen tussen 2 slaapkamers om een kast in te maken. Erboven zit plat dak. Kan dit een draagmuur zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
5 jaar geleden
Wat zit er onder de muur?

Antwoorden (1)

Pak een hamer en een spijker kan je de spijker in de muur slaan dan is het geen draagmuur.
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Bedankt voor de min zonder onderbouwing. Maar een bouwmuur is van hard stevig matriaal waar je echt niet zo maar een spijker in slaat.