Wat voor zwenkwielen heb ik nodig?

Hallo, ik wil graag onder een aantal houten palen zwenkwieltjes plaatsen, zodat ik dit gemakkelijker kan verplaatsen. Alleen is het zo dat het hout scheef is zeg maar, dus als ik er wieltjes onder plaats staan die er scheef onder, gewone zullen dan te snel slijten.
Zijn er zwenkwieltjes(of andere soort wieltjes) die een bepaald mechanisme hebben dat ze scheefstand corrigeren o.i.d.?
Het hout recht zagen kan niet, doordat de stand van het hout steeds verschilt.
Wel met rem zodat ik ze kan vastzetten en de boel niet wegrijdt.
@ Reddie bedankt voor uw reactie, ik zal het proberen anders uit te leggen, met foto.
Ik heb een ouderwets linnenrek, maar door lichamelijke klachten is het te zwaar om deze iedere keer te tillen. Vandaar het idee om er wieltjes onder te plaatsen zodat deze verrijdbaar wordt.
Door het dicht(tegenelkaar) te verplaatsen is de stand van het hout anders dan wanneer deze opengeklapt staat(met wasgoed), vandaar het scheve hout verhaal.
Nu ben ik dus op zoek naar (hopelijk wat betaalbare) zwenkwieltjes die een mechanisme hebben(een veer oid?) zodat die zelf recht gaan staan, in welke stand het hout ook staat, of een andere oplossing zodat dit lukt, of een andere oplossing waardoor het lichter wordt om iedere keer mijn wasgoed buiten te kunnen laten drogen en hem naderhand weer binnen te kunnen zetten, afstand is namelijk groot tussen hok en plaats waar hij moet staan te drogen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K
Reddie
6 jaar geleden
Verduidelijk je vraag.
Ik begrijp dat je in je huiskamer een aantal houten palen hebt staan.
En dat je onder elke paal een zwenkwieltje wilt om hem gemakkelijker te verplaatsen?
En door een bouwfout loopt je vloer niet horizontaal?
En nu rolt het zwenkwieltje naar beneden in plaats van naar boven?
Reddie
6 jaar geleden
Ok, dat maakt het duidelijk.
Ik denk na. Ik heb een idee.
(Tekening maken kost wel wat tijd)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel Reddie! Ik ga binnenkort een poging wagen!

Antwoorden (1)

Een tekening staat op mijn website
http://83.80.243.192:81/Wasrek.bmp
Wellicht wat experimenteren.
Succes.