Hoe kan ik de kopse kant van een muurtje tegelen?

De tegels die ik heb uitgezocht zijn 61cmx61cm. Nu wil ik een muurtje maken (dat eindigt in het midden van de badkamer) van gipsblokken van of 5cm of 7cm dik en dus zijn de tegels veel te breed. Als ik ze op maat maak heb ik een scherpe rand en ik heb begrepen dat dat geen mooi resultaat geeft. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je kunt een mooi kwartrond rvs profiel gebruiken. Daarmee sluit je de gezaagde tegelstroken in. Wel op de juiste maat vh profiel letten, dit is afhankelijk van tegeldikte plys lijm
paulus811