Kun je leer laten krimpen?

Hey,

Ik heb van mijn vriendin een leer armbandje gekregen. Ik heb hem nu al een maand of 2/3 en merk dat het armbandje steeds groter wordt. Nu is mijn vraag of ik het bandje kan laten krimpen want hij wordt iets te groot.

Ben benieuwd of dit mogelijk is!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Nee laten krimpen kan niet, leer kan wel wat uitzetten zoals nu gebeurd is. Ga eens langs een schoenmaker en vraag of die er een stukje uit kan halen
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aah oke. Jammer dat het niet kan maar bedankt voor je antwoord! Ik zal zeker langsgaan!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan dat niet, je zal dan een ander bandje moeten vragen.