Welke kant van de QuickStep Livyn Sunheat ondervloer moet boven?

Het lijkt mij dat als je hem uitrolt je gelijk de goede kant boven heb maar ik kan er in de gebruiksaanwijzing niets over vinden.Je een soort rubber-achtige en een textiel aanvoelende kant.

Picture for question
7 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

In de afbeelding in http://www.quoteyourfloor.co.uk/quick-step-sun-heat-underlay-qsvudlsh10-10m.html#page=page-1 wordt de zuiver rode kant boven getoond, dus zoals het materiaal bij het uitrollen vanzelf komt te liggen.

Het is geschikt voor zowel vloerverwarming (warmte komt van onderen) als voor gebruik in een serre (warmte komt van zonne-instraling, aan de bovenzijde). In deze bron http://www.pvcvloerenonline.nl/ondervloer/19/quickstep-quickstep-livyn-sunheat-qsvudlsh10.html staat zelfs: “Is geschikt voor vloerverwarming en -koeling”.

Waarschijnlijk maakt het dus niet uit hoe het gelegd wordt – en daarom is verklaarbaar dat dat nergens apart omschreven wordt.
Bordensteker