Pak een stevige ladder en trek één van de vier clipjes naar buiten dan kan je de dekplaat er zo uitschuiven. Draai kapotte lamp uit en vervang deze. Daarna dekplaat er weer inschuiven en laatste clipje naar achteren trekken en terug OVER de dekplaat schuiven. Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
+
Maar ik zou een trapleer of huishoudtrap nemen i.p.v. een ladder ...