Bij Gamma hebben ze geen staaltjes met verschillende nuances verf meer. (zie toelichting) Waar vind ik dit nog wel?

Ik zoek een bepaalde kleur verf, maar die kan best lichter of donkerder zijn. Voorheen had je stalenkaartjes bij bouwmarkten, die gaven van één kleur ook andere opties weer. Kan ik die kaartjes nog ergens vinden, en zoja: waar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

De verfspecialist, verfexpert, of hoe je die bedrijven ook noemt. In de meeste grote dorpen heb je al wel ergens een schilderswinkel. Zij hebben meestal die stalenkaarten wel onder de toonbank liggen.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, maar ik heb vooralsnog ook geen vast idee van de kleur, dus ik wil ook meerdere kleuren meenemen voor inspiratie. Bij een zelfstsndige verfwinkel moet ik toch iets meer een idee hebben van wat ik nou eigenlijk wil....
Ik hoopte meer op een andere keten waar ze die verlopende kaartjes nog wel hebben? (Hornbach, Praxis of zo) Maar bedankt voor je antwoord; ik had iets duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling!