Ik heb een inbouw toilet en nu loopt het water door. Hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een "inbouw toilet" bestaat niet. (Zou ook niet handig zijn...). Wel een toilet met ingebouwd spoelreservoir.
paulus811
8 jaar geleden
Meestal kom je bij het spoelgedeelte door het drukknop paneel te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nieuwe rubber o-ring erin.

Het beste antwoord

Je zult de vlotter een handje moeten helpen, het hangt per hangend toilet af hoe je daar komt... Zie link
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vervelend maar te verhelpen door het paneel voorzichtig los te halen met een schroevendraaier. Zo kom je bij het binnenwerk van het toilet. In de waterbak gooi je wat CALGON en een oplossing met azijn en water en laat dit minimaal 2 uren weken. Zo verwijder je alle kalk want dat is de oorzaak meestal veel succes.