Hoe krijg ik 2 emmers met aangkoekt verf uit elkaar?

Er zat latex verf in ,meestal lukt het wel omdat ik meestal 1vel los trek dan volgt de rest vanzelf, maar dit zit wel heel vast!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
fremar
8 jaar geleden
Eens goed met een hamer op kloppen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kan proberen om de emmers in heet water te doen zo dat ze de latex verf week wordt. Of de emmers te vullen met warm water. Dit wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Warm water !!

Antwoorden (1)

Vul de binnenste Emmer met koud water en zet het geheel in een grote teil met heet water. Duwuw de onderste emmer voorzichtig van de bovenste af. Met veel geduld komen de emmers los.

Toegevoegd na 24 seconden:
duw