Hoe maak ik een eigen badje?

In mijn huurwoning heb ik een inloop douche, prima maar wil er ook een badje, liggen kan niet maar eventueel om te zitten en om in een bak water te staan. Afmeting is 1m bij 70cm. Hoe kan ik handig een eigen 'badje' maken zonder te verbouwen aangezien dit in een huurwoning niet is toegestaan.

8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Erg lastig. Aangezien je wel een water afvoer moet aanleggen. Of je moet zorgen dat je het water in bad kunt afvoeren via een buis de wastafel in. Bouwmarkten hebben )voor zover ik weet' geen opbouw zit baden, zeker ook niet in die maat. Volgens mij is de kleinste 1mx1m of 1.5mx1.5m, meestal vierkant.Ik betwijfel of dit je gaat lukken. Misschien een houten tobbe en met een flexibele buis het water achteraf de douche afvoer in laten lopen. Of een gat met kurk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb dit zelf in mijn oude huis ook gedaan. Had met visionair een houten rand gemaakt (iets dunner dan de rand v d douchebak) en deze betegeld. Vervolgens gevoegd en zo had ik mijn minibar.
Moet hier wel bij vermelden dat de bak ook betegeld was, het was er niet een van kunststof

Toegevoegd na 59 minuten:
Visionair = bisonkit
gemaakt = vastgemaakt