Bij welke winkel kan ik grote stukken karton op maat laten maken?

Ik heb een stuk karton nodig ter grootte van het raam in mijn slaapkamer, om het licht tegen te houden. Afmetingen zijn ongeveer 3 x 1.5 meter.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

dit kon soms bij een boekenhandel bij jouw in de buurt en soms ook bij de Bruna hoop dat dit je geholpen heeft
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Normaal gezien bij de kantoorboekhandel te bestellen.

Maar met deze maten,is het niet beter om bij een doe het zelf zaak hardboard platen te kopen en meteen gratis op maat te laten zagen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk of er bij jou een dozencentrale in de buurt zit .
Die hebben ook dozen die je zelf in elkaar moet zetten .
Of zij hebben wel een stuk karton liggen die jij kunt gebruiken .