Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een poster inlijsten, wat heb ik nodig?

ik heb n poster van 1,70 meter hoog en 1,20 meter breed,
ik had al na lijsten gekeken maar die zijn allemaal te klein,
mijn eerdere ervaring met poster ophang systeem ( plastic bijna rond lopende stuken, is dat de poster te zwaar was en uit de buis valt, dan onder en bovenkant een strip..
iemand misschien een ander idee?
of inlijsten het goede woord is weet ik ook niet, als de poster maar vlak blijft, dus niet perse glas of iets dergelijks ervoor..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan, je kunt de poster op hardboard plakken met houtlijm en dat dan ophangen.
http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/doe-het-zelf/vraag/20052/grote-foto-posterformaat-hardboard-ondergrond

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ruim 5.80 meter een hout, een frees of sponningschaaf en ca. 2 m² ontspiegeld glas of kunstglas. Daarmee kan je op de mpeilijke methode een lijst maken. De gemakkelijke methode is een stuk hardboard en een beetje behanglijm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hardboard werkt bij mij niet, heb ik vaker geprobeerd met kleine posters,, dat zag er niet uit (misschien verkeerde lijm?) ik ben dan ook niet te beroerd om zelf iets moeilijkere dingen in elkaar te zetten, ik hou wel van n uitdaging

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding