Waar kan je openbaar hout bewerken?

Ik heb niet veel geld en kan daarom veel gereedschap zelf niet kopen, ik wil wel graag met hout werken. zijn er plekken in Nederland of steden waar je gratis met hout mag werken. ik heb het over hout bewerken als hobby buiten normaal werk om

bvd!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Misschien kan je in je woonplaats of in de buurt lid worden van een vereniging van mensen die als hobby hout (willen) bewerken. Over (het betalen van) het lidmaatschap van die vereniging zijn vast wel afspraken te maken. Ook kan je (zonodig) bij je gemeente informeren of je hiervoor een vergoeding kan krijgen, zodat het lidmaatschap van de vereniging jou (bijna) niets kost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de gevangenis kun je leren houtbewerken. Een voordeel is dat je daar ook veel tijd hebt.
burgos
9 jaar geleden
Ja inderdaad,wij hebben een meubelfabriek en lieten massieve deuren maken in Scheveningen in de gevangenis.
Maar om daar te komen moet je wat meer doen dan je auto fout parkeren ha ha
burgos
9 jaar geleden
Informeer eens bij een vak school voor hout bewerking,op internet zijn
verschillende scholen te vinden.
Misschien kan je daar komen,of ze weten een adres voor je.
Niet geschoten is altijd mis.

Het beste antwoord

Zoek op internet naar hobbywerkplaats. In Nijmegen bijvoorbeeld is een goed geoutilleerde hobbywerkplaats.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb inderdaad wat op internet gevonden na lang zoeken! bedankt