Weet iemand iets leuks om je eastpak te pimpen?

ik vind mijn eastpak erg saai en wil hem wat mooier maken
iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja das altijd handig om te weten heb je een bruine een rode of zo iets, dat wil ik eerst weten dan geef ik een antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is een eastpak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha Sherpa, dat vroeg ik mij ook al af.
Blijkt het een MERK te zijn van rugzakken, tassen e.d.
en blijkt mijn rugzak ook een Eastpak.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dom...ik heb er notabene zelf een ;-)

Het beste antwoord

Vraag iedereen die je kent er iets leuks op te schrijven, zorg voor een paar gekleurde viltstiften.
Of teken er een leuk figuur op, hang er grappige sleutelhangers aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Pak een stift en wees creatief dan kan je er alles op zetten wat je maar wilt.

Of je koopt kant en klare sticker en die plak je er op met secondelijm.

Of je laat je moeder er een leuk figuurtje opnaaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naai d'r een stikker van Cartman op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hier is:

http://forum.partyscene.nl/forum.php/Crea_Bea/Ideen_Pimp_my_EASTPAK/list_messages/81978/1?visitorId=cc70a96e01a9f3474f91d762252d1b6e
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, dat dus! Met een dikke zwarte tekstmarker de bovenste twee streepjes van de E weghalen, het is net of er nooit wat anders gestaan heeft.
Koop een paar mooie stofjes, knip ze uit in een leuke vorm en naai ze erop. Ik durf te wedden dat het resultaat erg leuk is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele verzameling gekke mini-buttons er op doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Hema en de Xenos en Kruidvat enzo hebben ze tegenwoordig een speciale afdeling met hobbyspulletjes en spulletjes om te pimpen:
knoopjes, lintjes, kraaltjes, stickers in alle soorten en maten.
Laat je creativiteit de vrije loop...........