Kan een garage heater die normaal op campingas flessen werkt ook op lpg worden gebruikt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan maar is niet aan te raden. Misschien heeft het iets met de druk nodig.

Het beste antwoord

Dat kan zeker. Maar zorg er wel voor dat je de speciale lpg-gasfles gebruikt. Het gebruik van lpg in plaats van propaan of Campingaz wordt steeds populairder. De speciale flessen zijn wel duurder, maar als je veel gas verbruikt heb je dat er snel uit. Zeker als je het vergelijkt met het dure Campingaz.
bamibal
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, en als je het toch probeert levert dat een zeer explosieve toestand op. Letterlijk.
escape