Waar kan ik een huls voor om een deurketting kopen?

Ik heb zo'n deurkettinkje gekocht, maar als ik hem nu zou gebruiken zou het de deur kunnen beschadigen. Waar kan ik iets zoals ook over kettingsloten (voor fietsen) heen zit van nylon of plastic kopen wat over dit kleine kettinkje heen kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stukje mantelbuis, of waterslang, of evt. stukje van de slang afknippen waarmee je je CV bijvult. Maar... het zal met die beschadiging best wel meevallen !

Antwoorden (5)

Terug brengen naar de winkel en deze kopen.

Anders een stukje tuinslang eromheen. Of zelf een hoesje maken in een stukje stof naar keuze.
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Natuurlijk staan de foto's weer op hun kant. Stomme bug in deze site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet echt een antwoord maar die dingen doen bijna niets. Een keer flink stampen en je bent er door. Jij doet dat niet om de deur niet te beschadigen. Er zijn ook versies met een metalen beugel waardoor je de deur niet beschadigt. Of die dan steviger zijn ???
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Die van mij heeft anders wel het politiekeurmerk. Ik denk dat hij beter is dan zo'n ketting geval. Voor meer info even naar beneden scrollen, naar:
AMI KSH 100, kierstandhouder, dé aanvullende bescherming
http://www.vhsbranche.nl/?page_id=367
Een pvc pijpje kan ook heel goed, kleur je het in de kleur van de deur en is het ook weer netjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag of ze in de fietsenwinkel een oud gebruikt dun binnenbandje hebben en doe dat er omheen,werkt prima want die doe ik met een normale maat binnenband om de ketting van mijn brommer,het is wel even een geworstel maar het blijft goed zitten en het blijft soepel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het beste materiaal om om de ketting aan te brengen heet krimpkous. Het wordt meestal in de elektrotechniek gebruikt, ik koop het bij Conrad. Koop een maat die net om de ketting past. even krimpen met een regelbare verfstripper en de ketting zit in een strak jasje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan er ook een stukje duct tape omheen wikkelen dit is overal goed voor en makkelijk te vervangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat heeft iemand met kwade bedoeling toch zó losgerukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de vraag leest en de foto's bekijkt dan weet je dat de ketting aan de binnenkant van een deur zit en dat het gaat om een beschadiging van de deur zelf tegen te gaan (lees krassen op de deur). Het is dus een middel wat ervoor moet zorgen dat de deur niet in contact komt te staan met de ketting.