Moet ik extra latten bij maken?

Ben in de schuur het plafond aan het isoleren, nou is het plafond verdeeld in 2 vakken van 3.60x1.20. Heb in die vakken rondom een frame gemaakt en deze verdeeld met 2 dwarsbalken om de 1.20

Ik wil het plafond afwerken met osb platen van 18mm dik, nou vraag ik me af of die 2 dwarsbalken die om de 1.20 zitten wel voldoende is, ben een beetje bang dat de osb platen door gaan hangen.

Is het misschien beter om om de 60 cm een balk te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

1.20 is inderdaad wel erg veel ruimte. Je kunt beter en nu wat meer tijd instoppen dan dat je straks spijt hebt.

Om de 60 cm is een prima afstand. Succes