Hoe repareer je pas opgezet stuc dat is gaan scheuren doordat de gipsplaat is gaan opbollen?

Het gaat om de muur, niet het plafond. En het is waarschijnlijk ontstaan doordat de schroeven door de gipsplaat heen getrokken zijn. Ik ben echt op zoek naar een oplossing om die scheuren weg te krijgen. Iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je er even een foto van maken en er bij plaatsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben er morgen weer, dan zal ik een goeie foto maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik even kijken knauf heeft daar namelijk nog a veel voor. stuur mij mssr even een BP

Antwoorden (2)

Er zijn eigenlijk maar twee mogelijkheden:
nieuwe laag stuc er over heen, of waarschijnlijk mooier, de gebolde gipsplaat vervangen en dan opnieuw stuc aanbrengen. Veel werk en dus balen, maar anders blijf je het zien.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Het volgende kunt u proberen:
Goed glad schuren en afwerken met Rigiplast. Dit is een kant en klaar product en te koop bij o.a. Gamma.

Volg bijgaande link en kijk op producten.