Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Men neme een pot verf en een kwast. Grapje
Het ligt er aan waar het dressoir van gemaakt is, ik neem aan hout. Misschien kan het afnemen met ammoniakwater volstaan maar ik zou 'm als dit kan ook even ligt schuren, daarna in de grondverf, opschuren en minstens 2x aflakken. Vlakke delen kun je met een rolletje doen.
Ik zou het dressoir ook zoveel mogelijk uit elkaar halen zodat je onderdelen plat kan leggen om te verven (deurtjes, lades ) om te voorkomen dat je lopers krijgt.

Toegevoegd na 17 minuten:
Even een typefoutje verbeteren het moet zijn: licht opschuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, nog nooit iets bij Leen Bakker gekocht
burgos
9 jaar geleden
Nou, is niet waar hoor,wij leveren meubels aan L Bakker,en die zijn van egt hout hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt egt en echt hout
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben een leek maar ik zie wel dat het geen hout is, maar wat het wel was?? haha.. ondanks dat is het best een robuust meubelstuk.. mijn vriendin heeft een andere serie en deze zijn zo gammel als wat
dat is fineer. heel licht opschuren en met een witte kunstig grondverf verven. Daarna weer licht opschuren en indien nodig nogmaals gronden. vervolgens licht schuren en de kleur erop die je wilt.

Toegevoegd na 1 minuut:
kunstig is kunsstof

Toegevoegd na 4 uur:
voor het schuren kun je het best het dressoir ontvetten met bijvoorbeeld Saint marc. Na elke schuurbeurt het dressoir stofvrij maken met een vochtige doek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je vergeet het ontvetten voor het schuren en het stofvrij maken voor het verven. Ook kun je de grote vlakken het beste (makkelijker, strakker en sneller) met een roller doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden